SOLO - past na vosy
Past je určena k odchytu obtížného létajícího hmyzu. Chrání před dotěrným hmyzem na zahrádkách, balkonech, v altánech a podobně. Účinkuje bez chemikálií. Jako náplň postačí ovocný sirup, džus nebo jiné sladké, nejlépe kvasící nápoje. Výhody výrobku: Velmi snadná manipulace, univerzální použití pro různé druhy létajícího hmyzu (záleží pouze na použité návnadě), šetrnost k životnímu prostředí (stačí obsah vylít a láhev lze zase použít).Technická data
Hmotnost: | 0.18 kg |
---|---|
Položka byla vyprodána… |


Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Solo Matches & Flames je nejvýraznější společnost a dodavatel zápalek a plamenných výrobků na tuzemských i zahraničních trzích. Produkty jsou známé pod označením SOLO, čímž firma navazuje na 180 letou historii výroby a obchodu se zápalkami. Tradice se datuje od roku 1839, kdy Vojtěch Scheinhost od městského magistrátu získal oficiální jmenování výrobcem zápalek. Tři roky na to se spojil s rodinou Fürthových a společně odstartovaly slávu sušických zápalek, která přetrvává až do dnešních časů.
Zápalky Solo Matches & Flames - historie úspěchu
Sušice se díky společnosti Solo Matches & Flames stala kolébkou sirkařství. Výroba zápalek měla být zahájena v roce 1839, ovšem zakladatel Vojtěch Scheinhost nedokázal získat na rozjetí podniku potřebné finanční prostředky. Obrátil se proto na zahraničního sponzora Bernarda Fürtha, který poskytl peníze a suroviny.
Scheinhost splácel sirkami, avšak po několikaleté spolupráci byl nucen Fürthovi nabídnout pozici společníka a následně i tovární majetek. Na dalším rozkvětu se už podíleli výhradně rodinní dědicové, i když si Scheinost založil svou vlastní sušickou Horní sirkárnu.
SOLO sirkárna - zápalky a plamenné výrobky dnes
Zájem o sirky v posledních dekádách poklesl, proto byla výroba v České republice přerušena v letech 2008 a přesunuta na indický trh. Společnost si prošla obrovskými změnami, proto se v letech 2012 změnil i název ze SOLO Sirkárna a.s. na Solo Matches & Flames a kromě klasických sirek se sortiment společnosti rozšířil o celou řadu nových produktů.
Aktuálně se produkty podniku Solo Matches & Flames objevují v mezinárodních řetězcích tradičního trhu i v menších drogistických prodejnách, krbových studií, novinových stáncích, večerkách i e-shopech. Mezi nejvýznamnější partnery patří Kaufland, Makro, Obi, Geco nebo Tesco.
Ochranné známky Solo Matches & Flames
Společnost v současnosti používá několik ochranných známek, mezi kterými nalezneme The Scissors, The Key, The Pipe a mnoho dalších. Ty se po dlouhá léta stále používají k výrobě tradičních zápalek. Aktuálně se výrobní proces nezaměřuje výhradně na zápalky, ale v konceptu společnosti naleznete i zapalovače, podpalovače, příslušenství je grilování, svíčky, jednorázové nádobí, produkty proti škůdcům a sortiment na topnou sezónu.